Lång Ljus Forex Trading Rätters Fri Nedladdning


Long Candle Forex Trading Course av Barry Thornton. Barry Thornton s Long Candle Forex Trading Course är ett 2-dagars live seminarium som nu har konverterats till en eBook till din fördel. Denna Long Candle Forex Trading-strategi kommer att fungera med de flesta kartläggningspaket och mäklare. Varför denna Long Candle Forex Trading Approach har tagit Forex marknaden med storm och varför alla nu har blivit LONG CANDLE HUNTERS. LONG CANDLES händer när BULLS and BEARS håller med om riktningen att priset kommer att flytta till vissa prisnivåer Varför händer detta? Är en översvämning av samma typ av order från både köpare och säljare samtidigt. Alla dessa order i samma riktning gör att priset går snabbt och långt. Detta är vad Barry Thornton säger om sin Long Candle Forex Trading. LONG CANDLE representerar En prisrörelse som är stark och snabb Som du vet är mitt namn Barry Thornton Forex Trading har varit bra för mig Det har gjort det möjligt för mig att bokstavligen runda världen utan att oroa dig för annonsen Ip i min inkomst Varhelst jag kan hitta en internetanslutning kan jag tjäna pengar Den färdighet som jag utvecklat för att ge mig denna typ av frihet och självständighet är ovärderligt. Det kom dock inte lätt. Det du kommer att se i denna Candle Forex Trading Course är min egen Praktiska erfarenheter som handlar Forex marknaden Hur jag gjorde dyra misstag för att nå en punkt där jag nu är en självständig näringsidkare handlar eget konto varje dag Ingen teoretisk textbok stuff. How ofta bildar LONG CANDLES i forexmarknaden som är rätt Det finns mer än 30 möjligheter per dag i genomsnitt att använda de långa ljusprinciperna. Det finns ingen möjlighet att handla med så många möjligheter att handla med detta tillvägagångssätt som du kan handla när du vill, så länge du vill. Många av våra Handlare handlar i 30 minuter om dagen, vilket gör 30 pips 4 gånger av 5 affärer med ett av våra vanliga dagliga stora ljushandelar. Förenkla din handel genom att använda 1 handelsutlösare och en handfull bekräftelsessignaler som alla Du kommer att komma in på marknaden och ut igen mycket snabbt. Det är en trader s dröm att hitta en Forex trading strategi som går omedelbart och träffar målet. Ta en titt på denna Long Candle Forex Trading Strategi. Minska din tid på marknaden. Och avsluta beslut med denna Long Candle Forex Trading Course. RELATED POSTS. Ladda ner ett enkelt Forex System GRATIS som fördubblar kontot varje månad med 3-4 låg riskuppsättning 2015 Alla rättigheter reserverade. Ladda ner hur jag gjorde 2M i aktiemarknaden eBook GRATIS. Förenkla dig trading genom att använda 1 trading trigger och en handfull bekräftelsessignaler som gör det möjligt för dig att komma in på marknaden och ut igen mycket snabbt. Reducera den tid du behöver för att titta på marknaden eftersom de flesta signaler kan förväntas med ledande indikatorer så Väntande beställningar kan användas för de flesta transaktioner. Detta tillvägagångssätt gör inmatningen och utloppet enkelt när vi jaktar ljus av en viss storlek. Mer information om kursen. Detta 2-dagars live seminarium har nu konverterats Ed till en ebook till din fördel E-bokformatet gör det mer tillgängligt för fler handlare än att använda andra sätt att presentera denna teknik Ingen speciell programvara krävs Detta tillvägagångssätt kommer att fungera med de flesta kartläggningspaket och mäklarehandlingsstationer. Vi erbjuder fullt stöd Detta är inte Bara en ebook som lämnar dig i kylan Vi svarar på alla frågor du frågar Vi använder även dessa frågor för att uppdatera och klargöra områden i kursen och utfärda regelbundna uppdateringar av kursen till köpare. Det kom dock inte lätt Vad du kommer Se i den här kursen är min egen praktiska Jag är nu en självständig näringsidkare som handlar eget konto varje dag Ingen teoretisk textbok. Jag slutade lära mig Forex trading för ett antal år sedan men har haft nära kontakt med folk på Expert4x som som tidigare Har frestat mig ur mina dagliga handelsrutiner för att bidra till att hjälpa Forex-handlare att få mer perspektiv på sätt att tjäna pengar på Forex-marknaden Jag har gjort tidigare bidrag i en Intervju serie publicerad av Expert4x förra året och har utvecklat ett bra förtroendeförhållande med Expert4x genom denna serie. Tyvärr har Forex-marknaden uppmuntrat det omedelbara framgångsrika näringsidkonkonceptet genom att aldrig misslyckas med automatisk handel utan stor ansträngning från näringsidkaren Från personlig erfarenhet med tusentals prospektiva Forex Handlare Jag har funnit att framgångsrika näringsidkare även de som använder automatiserade system är de handlare som går den extra milen, investerar i Forex trading karriären, och tillämpar och testtekniker på marknaden, gör dessa tekniker sina egna och handlar varje dag. Vad du Kommer att se i den här kursen är några enkla tekniker 1 utlösare som fungerar väldigt bra Ta tillfället i akt att lära dig mycket om hur Forex marknaden fungerar och hur du kan tjäna en bra inkomst av det. Jag hoppas vara ytterligare hjälp till dig. Framtid i Forex Trading. READ VÅR VÅRA KUNDER SEG. Jag har använt alla 10 metoderna i din kurs för att fånga LONG CANDLE och de ALLA WO RK. Jag måste säga att när jag helt förstod betydelsen av de långa ljuskoncepten blev jag beroende av Forex trading igen. Jag ser bara möjligheter överallt. Tack för att jag sparar mitt äktenskap jag slösade bort så mush tid att försöka hitta ett system som fungerar Och misslyckades att jag började få allvarliga problem på alla områden i mitt liv. Efter att ha studerat de olika metoderna kan man använda för att byta långa ljus Jag valde dem som gör det möjligt för mig att handla på en längre uppsättning och glömma grunden Nu har jag mer Tid för andra viktigare har jag insett saker i mitt liv. Tack igen Expert4x och fortsätt det goda arbetet. Läs om varför de flesta Traders är faktiskt de största förlorarna du någonsin kommer att hitta och hur du kan dra nytta av detta. Läs en enkel teknik för att Bestämma relativ styrka av valutor mot varandra Imaging att kunna handla den starkaste valutan mot den svagaste valutan hela tiden Inte konstigt, det är lätt att se när långa ljus är troliga Det är som att handla med th Forex trading har aldrig varit så lätt. Finn ut hur man kan korrelera valutorna med andra marknader som olja, silver, guld. Denna korrelation kan vidare utökas för att jämföra valutorna med index som SP, Russell, CAC , DAX, etc. Vad ett bra sätt att få en kant över resten av marknadsaktörerna. Läs ett sätt att handla spikar på marknaden säkert Dessa branscher är stora eftersom de går positivt mycket snabbt Spikes är en form av långt ljus där Rörelse i båda riktningarna är så snabb att om du blinkar kommer du att sakna det. De flesta handlare avbryter sin verksamhet över veckans slut. Läs om hur du kan dra nytta av rörelser på marknaden över helgerna, medan din mäklare är stängd och andra Forex-handlare inte i Market. Learn hur du använder den mest kraftfulla ledande indikatorn som också kan vara den enda trigger som krävs för 90 av alla branscher. Läs om hur du kan handla mycket framgångsrikt med endast en ledande indikator på diagrammen. Läs mer om hur du hittar de viktigaste s Upport och motståndsområden i en blixt utan beräkningar eller specialverktyg. Läs vilka bekräftelseindikatorer som ska användas på en trendmarknad och vilka som ska användas i sidoförsäljningsmarknader. Läs när du ska hålla dig utanför Forex-marknaden. Läs de tekniker som många varnar Tjänster använder för att göra konsekvent vinst år efter år. Läs om hur du kan tjäna mycket pengar på Forex marknaden med en framgångsgrad på endast 50 när du går igenom en förlorad fas. Hitta de platser där BULL och BEARS lägger sina order i Samma riktning Dessa order ger upphov till imponerande långa ljus. Lär vikten av volatilitet och volymer och hur varje valuta har en annan profil när de är mest aktiva och mest handlade. Läs om hur varje valuta har en naturlig takt som hjälper till att bestämma det naturliga Omvända områden för varje valuta. Läs mer om hur man identifierar de viktigaste marknadsfaserna och hur man handlar dem. Läs mer om hur du kan använda alla våra supportfunktioner med hjälp av alla andra kursdeltagare H dina frågor Du hjälper oss att introducera mer material och exempel till kursen. Läs 2 ledande indikatorsignaler som jobbar om och om igen. Läs om hur du kan filtrera dina erbjudanden med bekräftelsessignaler som kommer att göra dem till hög sannolikhet varje gång. Ändra din Livsstil genom att handla 20 minuter om dagen med handelsstrategierna i den här kursen. Stopp letar efter den heliga graden av Forex Trading. Läs om att använda de starkaste 3 prismönster som upprepar sig om och om igen. Känn och använd de 2 ljusformationerna som stödjer Mest lönsamma transaktioner. Känn när du är fysiskt bäst för att göra för att göra handelsbeslut och när du aldrig fattar ett beslut om en Forex trade. T Hanks för att jag ska granska din kurs men du har tillräckligt med kvalitet Forex Trading material i det att göra 5 E-böcker som du kan sälja för mer än den här kursen varje. Behaga ompröva din prissättning strategi. Ben du Plessis Reviewer. Learn 2 pengar hantering tekniker som hjälper dig d Förbättra ditt handelskonto på ett säkert sätt och skydda dig handelskapital när du går igenom en förlorande fas. Simple-N-Easy-strategin för Forex trading har utformats för den genomsnittliga Forex-handlaren som inte vill ha mycket komplexa handelssystem med egna indikatorer. Är att dessa tekniker ska vara Simple N Easy men mycket effektiva så att nya handlare såväl som mellanhandlare både kommer att dra nytta av att lära sig marknadsbeteende och hur man handlar det. Klicka här för mer information Simple-N-Easy. T hans handelsmetod har varit Utvecklades på ett unikt sätt 5 år sedan identifierade vi att vi skulle handla långa ljus Ett snabbt drag på marknaden I stället för att leta efter en viss teknik först tog vi en omvänd engineering approach. We tittade först på handelsdiagrammen och identifierade alla 60 pip 1 timmars ljus som inträffade under en period på 6 månader för 3 valutor G BP USD, EURUSD och USDJ PY. Feedback från en kund som har deltagit i en ny webinar Webina R var bra och jag tror att Long Candle-metoden för handel är exakt vad jag har letat efter. Jag spenderade en massa tid som rekommenderat och tittade på vad resultaten skulle vara om jag hade använt den här strategin tidigare och resultaten förbluffade mig Nödlösa Att säga att jag redan har en dag efter att webinar hade flera framgångsrika affärer och inga förlorare Det här programmet tillåter mig att handla större partier med förtroende och jag kan redan se att mitt konto kommer att dubbla den här veckan jag var så upphetsad jag gick inte i sängen förrän 07:00 Bra jobbat Expert 4X DS. Klicka här för de senaste resultaten. Resultat. FÖR MER EXPERT4X SPECIAL BUNDLES. PLEASE CLICK HERE.50 Rabatt Expert4x Club-medlemmar kvalificerar till 50 rabatt på alla inköp inklusive buntar Efter din PayPal-betalning, kontakta oss och din rabatt kommer Återbetalas via PayPal För att bli klubbmedlem, vänligen klicka här Expert4x Club. Copyright Expert4x 2013 All rights reserved. Klicka här för att läsa om vår nya Financial Turning Point-teknik Financial Tour Ning Point. There finns en handfull olika f orex breakout strategier som används av handlare att handla Forex marknaden Det är säkert. Det är också ett bevisat faktum att handel Breakout är verkligen lönsam på grund av de explosiva massiva rörelser som följer. Å andra sidan beställa för varje näringsidkare att konsekvent vinna från en sådan breakout setup. He Hon behöver också veta hur man filtrerar False Breakouts också som är mycket vanliga på valutamarknaden. De stora bankerna, instituten och de stora aktörerna älskar bara att lura små detaljhandlare som oss. Dock kan man undvika att suga in i dessa fällor och falska breakouts om du vet hur man letar efter mer beprövade tips från marknaden. Här i det här inlägget. Jag kommer Dela på en beprövad Breakout-strategi som jag spikade mer än 280 pips som handlar om Gbp Jpy. Du kommer att titta djupt på hur jag letar efter starka tips om BREAKOUT-inställningen. Liksom hela min beslutsprocess från Entry Stop Loss Och när att avsluta handeln. Kom igång nu. För denna Gbp Jpy-handeln. Marknaden har stört ner hårt när jag såg handeln upprättad. Och de goda tipsen från marknaden som förstärker min BEARISH bias är de WHITE LONG CANDLES. If du inte vet det här ännu. Låt mig dela med dig mer om LONG CANDLE på marknaden. Med LONG CANDLE enkelt visar att det finns starka försäljningsintressen stora volymer. När dessa 2 faktorer presenteras skulle det leda till att LONG Candles bildas i Marketbining dessa långa Stearinljus med någon Breakout-uppsättning. Man kan verkligen ta några fina pips från marknaden på en ganska kort tid. För denna handel är upplägget som gör att jag vill KORT detta par då. För någon handel som jag vill ange . Jag behöver en stark orsak eller två för att komma in i en position. It är definitivt inte baserat på vild gissning eller känslor eller objektiv tots bla. Det skulle bara göra några handlare misslyckades bara kämpar för att bryta-även varje month. Upon såg en trevlig Descending Triangle LONG Bearish Candle. Jag bekräftar mitt beslut att komma in och SHORT. With en Descending Triangle är tekniskt ett Bearish-mönster. För detta fall skulle det vara en fortsättning från föregående downtrend. Men vanligt skulle jag vänta på ett bättre prisuppsättning Upp för att minska min risk ytterligare. Forex Long Candle Breakout Strategy. As jag handlar på 1 timme för denna handel. Det anses vara Intra Day position. So den stopp förlust som jag skulle använda skulle ligga i intervallet av 75 100 för denna super flyktiga paret GBP JPY. Med en genomsnittlig Daily True Range på minst 200 250 Pips pris swing. This minimum är viktigt för att tillåta handel att andas utan att stoppa ut onödigt. Om du inte har handlat denna Gbp Jpy innan den på ett DEMO konto. Och du skulle veta Vad jag menar med Super Volatile Pair smile. Men definitivt bra mängd dagliga pips att fånga. Du vet hur. Här är hur jag väljer min SELL Entry Stop Loss. Upon ser det Bearish LONG Candle som visas ovan. Jag går inte in genast Som det kan också retrace ganska för. Mycket riskabelt tror jag och inte en lämplig inmatning uppsättning. För denna strategi. Jag använder 2 exponentiella rörliga medelvärden att spåra trend. Jag personligen vill att priset åtminstone dra tillbaka till Den 10 EMA GREEN först innan du går in för att sälja. Om du också är bekant med Fibonacci-nivån skulle ligga runt 50-nivån också. Sedan ger bara några pips som tillägg över den nivån så att handeln kan andas och inte få vår stop-loss hit Onödigt. Forex Long Breakout Strate Gy. As Du kan se från bilden ovan. JAG SHORTED den GBP JPY till pris 144 955. när priset började minska från 10 EMA. Stop Loss placerade 85 Pips bort till pris 145 805.As för målet Take Profit . Jag skulle inte ställa in ett förutbestämt mål. Säg att det här är en Long Candle Breakout-uppsättning. Jag skulle använda de 2 EMA-enheterna för att hjälpa mig att bestämma när jag ska lämna marknaden. Det förklarar varför för denna forexstrategi jag Har ritat dessa 2 EMAs. As vanligt när priset rör sig i min smak för ca 85 pips kommer jag att skiftet mitt sluta förlusten att breakeven. And bara rida denna intraday breakout sedan dess. UNTIL priset stängd över 10 EMA green. Very Enkelt sätt att gå ut på marknaden. Och det fungerar bra för en sådan explosiv uppsättning som jag måste säga. Hade handlat dem i flera år nu. Låt mig visa dig hur nedan. Forex Long Candle Breakout Strategy. Denna teknik att utträda marknaden med bara Enkla EMAs cross-over är verkligen mycket vanligt. Och jag vågar säga så länge du vet hur och när till Använda dem. De skulle fungera oerhört bra. Just som i denna handel meddela mig i princip att det är dags att avsluta handeln som priset redan har korsat den gröna EMA 10. Möjligen kan en omvändning komma nästa är en annan betydelse. Om en stark BREAKOUT priset skulle också snöra sig snyggt längs EMA 10 också om du ser ovanför. Därför förklarar varför för denna strategi väljer jag att inkludera dessa 2 EMAs. In Forex trading är många strategier eller snarare tekniska indikatorer Du kan använda för att hjälpa re - Inforce ditt handelsbeslut. Det är bara en fråga om att veta när du ska använda vilka. VÄLJEN INTE för att använda vilka som verkligen betyder något. Jag har handlat valutamarknaden i mer än 4 år nu. Och jag har bokstavligen sett en hel del olika Set ups som har uppstått på marknaden. Sommar är värda att handla det, det är mer pålitligt. Sommar är bäst att undvika till varje pris. För mig personligen älskar jag helt enkelt att handla sådan Breakout upprättad indeed. Especially när det är bevisat med sådan LONG CANDLE. It Gör bara min bias mycket mer stron Ger. Moreover är det mycket enkelt att handla sådana Breakout set up. And rörelserna är verkligen MASSIVE EXPLOSIVE av tiden. Try spotting dem som det händer. Och lär dig att inkludera denna Explosive Breakout-strategi i din trading arsenal om du inte har det. Jag kan Garantera att du också skulle älska att handla dem på nolltid Du får allt mer självförtroende med det. Du skulle också se ditt konto växa fylligare och fetare eftersom det växer snabbt med de värdefulla Pips du lyckats nagla. Den totala pipsen har fått för denna GBP JPY-handel är en jättestor 287 Pips. Med min första stoppförlust med en tätt 85 pips. Detta ger mig ett mycket bra riskbelöningsförhållande på minst 1 3 leende. Definitivt en bra handel. Naturligtvis gör nettoresultatet på 3 199 USD 13 också Jag är också en lycklig breakout-handlare. Här är intjäningsbildskärmen med SÄLJSordern, SL TP att dela. Klicka för att förstora. Erbjudanden för Long Candle Breakout-strategi GbpJpy. Från mitt resultat bevis kan också se att min inmatningstidpunkt är klockan 7:00 GMT. Which är också London Market öppna största finansiella marknaden i världen. Vad detta också innebär är att Breakout set Upp som sammanfaller med marknadens öppna timing. It är vanligtvis mer pålitlig. Som de flesta stora institut och banker skulle vara öppna för drift som någon normal dag. Efter alla vinster efter vinsthandel handlar forexmarknaden om att få så mycket tips från marknaden Möjligt. De mer tillförlitliga tipsen Du kan extrahera från marknaden för att stödja Din trading bias riktning. Ju bättre det är förstås MER KONFIDENT Du skulle känna för den handeln för att le. Sluta aldrig lära dig beprövade strategier som fungerar. Ju mer kunskap du har förvärvat Om Forex trading mer självförtroende och kompetent Du skulle vara slutet på dagen. Och gärna göra dig vågad i andra inlägg jag har skrivit i min Forex blogg. Jag har många andra enkla men kraftfulla Forex trading strategier som jag skulle vilja dela med dig också. Så mycket för denna strategi steg för steg förklaringar. Hur skulle du tillämpa denna Breakout strategi min till Din egen handel snart. Och ta några trevliga Pips vinster för dig själv under en sådan Explosiv Breakout. LONG CANDLE FOREX TRADING COURSE. Long Candle Forex Trading Course Review. Om du är här och letar efter en recension av Long Candle Forex Trading Course, har du kommit till rätt ställe. Denna webbplats är gjord till Ge våra konsument s ärliga omdömen av Long Candle Forex Trading Course lanseras på marknaden nyligen. Det är fortfarande uppdraget med denna webbplats för att hjälpa inköparna att överväga ett välgrundat beslut inom sin shopping och bevara dem från online bedrägerier som sprider sig överallt som ett utbrott för närvarande. Idag undersökte vi Long Candle Forex Trading Course för ditt intresse. Låt oss se på denna Long Candle Forex Trading Course Review. Product Ratings - 10.L Ong Candle Forex Trading Course Page Preview. Klicka här för att öppna i full sida. Vad är Long Candle Forex Trading Course. Jag hade redan letat efter ett val att varva ner mig själv efter en ansträngande dag med entusiasmen i hela mitt liv och Long Candle Forex Trading Course kom fram som ett perfekt objekt Jag råkade veta om Long Candle Forex Trading Course medan du letar på webben för något annat som Long Candle Forex Trading Course. Vid den allra första behandlingen själv började jag känna att Long Candle Forex Trading Course Är den produkt som jag hade drömt under en lång period Även om jag var osäker på värdet av Long Candle Forex Trading Course, fattade jag ett beslut att fortsätta med mitt försök att äga Long Candle Forex Trading Course Alternativet att avstå från att köpa om Jag är inte nöjd med försöksbjudandet lugnade mig. Jag köpte Long Candle Forex Trading Course Och till min förvåning överträffade Long Candle Forex Trading Course alla mina förväntningar som kommer från en typisk All produkt eller tjänst som jag kände uppfyller min efterfrågan för ögonblicket. Produktbeskrivning. Den största funktionen i Long Candle Forex Trading Course är att du helt enkelt har möjlighet att komma åt medlemmens plats inom praktiskt taget ingen tid efter att ha blivit medlem av det från Där du kan förvärva Long Candle Forex Trading Course. Om du vill kan du även gå på grund av sin onlineversion Möjligheten att njuta av både video och ljudutgåva av funktioner gör att du kan njuta av Long Candle Forex Trading Course på det sätt du behöver Stor fördel och prisvärdhet kan nämnas som kännetecken för Long Candle Forex Trading Course. Long Candle Forex Trading Course är ett perfekt alternativ för att koppla av dig själv på ett avkopplande sätt. Och Long Candle Forex Trading Course är också en ideell handledare för nybörjare och specialister. . Medlemmens område på webbplatsen för Long Candle Forex Trading Course är rik med uppdaterad information om nischen. Dessutom är medlemmar i Long Candle Forex Trading Course involverade Ved att hjälpa varandra att lösa något problem medan du njuter av hjälp av Long Candle Forex Trading Course. Long Candle Forex Trading Course är lätt att ladda ner och installera, och det använder inte mycket av minnesutrymmet på din dator Long Candle Forex Trading Course hjälper till att förstå en tidsperiod av avslappnad njutning. Strax efter att ha tittat på flera konsumentuttalanden, kunde jag inte upptäcka ens en enda fel som hävdades om Long Candle Forex Trading Course. Var att ladda ner Long Candle Forex Trading Course. För att säga sanningen, Long Candle Forex Trading Course är inte tillgänglig från några andra digitala butiker på denna löjligt låga hastighet. På samma sätt har jag fascinerande erbjudanden i butik som är tillgängliga för dig om du föredrar att köpa Long Candle Forex Trading Course från den här utmärkta webbplatsen. Candle Forex Trading Course en Scam. Even jag ifrågasatte mig exakt samma fråga innan jag köpte Long Candle Forex Trading Course Men min erfarenhet ex Pressar, Long Candle Forex Trading Course är en legitim produkt eller tjänst med designersna som står för det med ett val att inte komma igång med det om Long Candle Forex Trading Course inte tränar för att möta dina förväntningar. Bottom Line. Jag skulle njutbart Rekommendera Long Candle Forex Trading Course för alla som vill ta reda på något helt nytt och förnya sig samtidigt. Du kan ladda ner Long Candle Forex Trading Course till ett lägre pris genom nedladdningslänken nedanför. Se till att Long Candle Forex Trading Course uppfyller alla Dina förväntningar. Fortsätt dessa steg nedan för att ladda ner Long Candle Forex Trading Course. STEP 1 VIKTIGT Lägg till den här sidan till dina favoriter innan du laddar ner Long Candle Forex Trading Course. STEP 2 Klicka på knappen nedan för att ladda ner Long Candle Forex Trading Course. Looking för utmattningsstearinljus Patterns.00 24 Höll en live 2 timmars tradingrumsession för mina klienter 01 36 Pratade om utmattningsmönster när man letade efter Conti Nuation och återvändande mönster 01 49 En spännande ny medlemskapswebbplats 02 47 De amerikanska och kanadensiska klockorna flyttar denna söndag 03 23 Lönebladslöne nyheter ut idag 03 41 Håller kort position på GBP CHF men stänger ut före NFP. Hi Traders Andrew Mitchem Här Forex Trading Coach. Välkommen till en annan vecka video Idag är fredag ​​den 8 mars. Utmattning Candle Patterns. Well igår höll jag en live 2 timmars trading rum session för mina kunder och i den sessionen vi tittade på några riktigt viktigt ljus Mönster som vi vi letar efter och övergripande jag tittar på fortsättningsmönster eller omvändmönster Men före den extra bekräftelsen är det idealiskt vad jag gillar att se ett utmattningsmönster. Så vad jag menar med det säger vi att vi var i en Uptrend ser jag en utmattning och sedan en bekräftelse att gå kort. Det är utmattningen som fått mig ledtråd, den tidiga varningen innan bekräftelsen går kort. Det här omvändmönstret För en fortsättning kan vi vara i en uptr Slutet får vi en dra tillbaka och en dra tillbaka till en viss nivå och sedan ser vi utmattning då ett hausstarkt mönster att gå långt igen. Så i båda fallen ger omkastningen och fortsättningsmönstret uttömnings ljuset oss en hel del ledtrådar Speciellt om det sker på en riktigt viktig studsnivå och jag diskuterar mycket mer av det inom kursen själv.4 Timmarsdiagramhandel. Vi tittade på några fyra timmars diagram och tittade på några riktigt bra affärer som tog över de senaste dagarna På de fyra kartorna Och vi tog också ett 15-minuters diagram över GBP-USD-försäljningen med 1 5000-nivån, det stora runda numret i vägen som en barriär, som en motståndsnivå. Nytt kundmedlemskapswebbplats. Jag har också delat med mina kunder En riktigt spännande ny hemsida som jag har för dem som är klientens enda inloggningswebbplats och som innehåller alla kursnoteringar, videon, helpdesken, programvaran allt allt på ett ställe så en väldigt värdefull resurs för kunderna att få och Se även kursinformationen Mation. US Klockor Ändra och icke-gårdslön. Ett varningstecken vi har lönerna utanför gården senare idag så för mig det är tidiga timmar på lördag morgon men dess 8 30 am Eastern Standard Time New York Så vid den tiden jag alltid Gillar att ha mina affärer stängda före då speciellt de kortare tidsbegränsade diagrammen. De dagliga diagrammen jag kan lämna öppet under dessa nyheter beror verkligen på hur de placeras vid den tiden. Om de är i rimligt bra vinst kanske jag bara stänger dem för Veckan och avsluta och titta bara på nyhetsmeddelandet. Också för att meddela att denna söndag flyttar de amerikanska och kanadensiska klockorna så de dagliga affärsförslagen som jag skickar särskilt till den Forex Peace Army de kommer att vara en timme tidigare så För de av er utanför staterna och Kanada kommer dessa handelsförslag att komma ut en timme tidigare. Det kommer fortfarande att vara 17:00 New York Time men bara för din lokala tid som justerar just efter en timme. Denna veckors handel. På Diagram Vi har Såg euron igår, bara plötsligt drog tillbaka igen så vi får lite förnyad köp till EUR och om det fortsätter eller inte vet vi verkligen inte just nu. Jag föredrar att leta efter köpköp på EUR, mycket av EUR-paren idag, men det kan bara vara en väldigt kort tid än jag letar efter det. Vem vet vilka löner som inte går med på gården, och där valutorna går in i nästa vecka. Den enda handel jag har tagit mig idag på de dagliga tabellerna är En kort position på GBP CHF letar efter det för att fortsätta nedåt, som det har varit ganska starkt. Och då är det verkligen alla affärer så bara vara medveten om den lön som inte går ut på gården och ta hand om det för att stänga din position före det då. Hitta en titt på de här diagrammen om reversering och fortsättningsmönster. Leta efter den tidigare utmattningen som en väldigt viktig sak att leta efter. Så jag hoppas det hjälper dig och jag ser fram emot att få dig lite mer nyheter den här gången nästa vecka. Från Mjölk Bonde till FOREX TRADER.

Comments